En välbehövd paus

Då var det helg och jag tar mig en välbehövd paus från alla måsten och bara är i helgen. Sätter igång med allt på måndag igen!
Ibland behöver man vila tankarna från allt, för det är mycket papper som ska gås igenom, många intervjuer m.m. så det är lite att göra innan jag kan börja skriva på riktigt.
Till veckan har jag planerat att ringa folkhögskolan för att prata med en person på skrivarlinjen och sedan ska jag ringa ett förlag som ska hjälpa mig med tips och råd. Så ja, allt flyter på som det ska.

Nu ska jag skynda mig ut med hundarna innan jag ska iväg och äta surströmming!

Ha en underbar helg!

image

Leave a Reply

