I can’t make you love me

Ett tag sedan jag skrev, så här kommer en uppdatering.

Vart börjar man, mycket har hänt både bra och dåliga saker. Men tar en dag i taget, ett ögonblick i sänder. Allt händer utav en anledning tror jag, eller jag måste tro att det är så.

Livet har spelat mig ett spratt. Känns som jag ska spricka vilken sekund som helst, inte för att jag mår dåligt eller så utan mest för att det är så mycket känslor i omlopp som jag inte kan hantera riktigt.

Och just det där med känslor är något som gör mig tokig, jag vet att man inte kan styra över känslorna men ibland önskar jag eller ja i alla fall nu önskar jag att jag bara kunde släppa dessa känslor jag har inom mig.

Jag blev kär i en fantastisk kvinna, så fort jag tittade på henne så blev jag alldeles varm i kroppen, hjärtat slog dubbelvolter hela tiden och jag ville vara den där som fick henne att må bra och känna sig älskad. Jag ville bara vara i hennes närhet hela tiden och ju mer jag tänkte på henne desto sämre mådde jag, inte utav den anledningen ni kanske tror, nej för att det blev för stort. Jag kunde inte riktigt hålla balansen eller urskilja på tid och rum.
Känslorna blev alltmer starkare men samtidigt visste jag någonstans att det inte kunde bli något.
Hur släpper man känslorna för någon som får en att må så bra, som får en att känna trygghet och känna livsglädje för första gången på många många år.
Ja, det enda jag kan komma på är att låta tiden ha sin gilla gång, känslorna kommer svalna inom sinom tid. Det gäller bara att härda ut, stå pall för motgångarna och det stormiga havet.
I can’t make you love me ❤

image

Det är inte lätt, men jag är en fighter!

Och sedan då? Försöker så smått komma igång med projektet igen efter jul och nyårshelgerna. Ska väl börja ta tag i det på riktigt till veckan. Ska få iväg lite vinster till några lyckliga vinnare så snart som möjligt. 🙂
Det blir nog bra.

Håller även på att ordna upp annat smått och gott, så snart är jag tillbaka på banan med råge 😀

Allt löser sig det gäller bara att ha tålamod! ❤

Leave a Reply

