I know a girl

Det finns faktiskt några som sätter färg på min tillvaro genom att bara vara så som dem är.

Det finns en speciell som har fångat mitt intresse lite extra mycket och som jag känner att jag faktiskt är lite nyfiken på. Men håller resten för mig själv. 🙂 ❤

13716_330656280458593_2311007134647513039_n

Idag har jag tillbringat dagen med att ligga i soffan. Var förbi på jobbet en snabb sväng och hälsade på. Lite less på att gå hemma just nu. Så just nu önskar jag bara att smärtan kunde ge med sig. Fixar inte det här snart. Men jag är en figh

Leave a Reply

