Trygghet! 

Det kan bara bli bättre, intalar jag mig själv. Och jo visst,jag känner verkligen att tjugohundrasexton är mitt år! Nu kan inget stoppa min framfart. 

Jag börjar få ett stabilt nätverk kring mig och det känns grymt! Har verkligen hittat människorna jag inte trodde fanns, men det gör dem! Har världens bästa godman, ja du läste rätt jag har en sådan person som tar hand om min ekonomi. Och ver ni; jag är inte annorlunda för det. Denna godman är grym, han hjälper mig mer än vad han faktiskt ska göra. Han är grym, han är bäst och får mig våga tro, göra saker som jag aldrig trodde jag skulle klara av!  Som det här med ciggen och snuset, han måste vara magisk! 😀  Alltså denna människa är helt otrolig på alla sätt och vis! 

Sedan har jag precis fått veta att jag fått en ny kontaktperson; och jo ni läste rätt även där. En kontaktperson är en person man kan göra saker med. Och jag skäms inte över det! Denna kontaktperson som jag fått nu är en grym människa, som skapar trygghet och ärlighet! Som jag litar på till 100% han är helt klart bäst! 

Med dessa två människor kan jag våga blicka framåt. Känna att jag får hjälp. Dessa människor ger mig trygghet och stabilitet i livet. Jag hoppas dem vet det själv! 

Dessutom har jag ju världens bästa   “Familj” som finns där i alla lägen! ❤️ Och även om mormor numera inte bor i närheten och att vi inte alls har samma kontakt som innan så finns hon ändå där. Nu får hon äntligen vara mormor precis som hon ska, nu behöver hon inte fungera som en samtalskontakt, läkare, eller mamma! Jag äskar min mormor! 😘

Tusen tack! 

One thought on “Trygghet! 

Leave a Reply

