Tryggt och lugnt! 

Tänkte ägna detta inlägg åt att skriva om bolltäcket som jag fått chansen att använda från och med igår eftermiddag. Jag trodde inte liksom att det kunde göra någon större skillnad men jag hade fel, fruktansvärt fel! 

Bolltäcket gav mig ett lugn och en känsla av trygghet! ❤️

Nu så här i efterhand så känns det underbart att kunna få använda ett bolltäcke. Det lugn och den trygghet som infinner sig när jag ligger under det är helt oroligt!  Natten som varit har jag sovit som en prinsessa. Och jag vet att när det blir jobbigt, när pulsen ökar och när oron växer då kan jag krypa ner under bolltäcket och känna lugnet och tryggheten infinna sig. Bolltäcket är min räddning, önskar att man hade ett hemma också. 

  

Leave a Reply

