Avdelning 10A

Avdelning 10 A rum 10:1

Tack! Den här gången känns det bra att åka hem, den här gången känns allt så där perfekt och så rätt. Allt har varit rätt från dag 1! Även om det varit svårt för mig och att jag tillbringat all min tid instängd på rummet. Men min trygghet har funnits där, mina rutiner har jag skapat där på rum 10:1 rutiner som har hjälpt mig! Det har varit kaos, det har varit tårar och det har funnits en viss rädsla och oro. Vissa saker har fungerat mindre bra medan vissa bättre. Men jag överlevde. Och jag åker nu hem med en gnutta hopp! Kliniskt sett har jag ADHD och Aspbergers. En utredning är bara utav teoretiskt intresse då jag faktiskt uppfyller kriterierna. Kommer snart nog få tillgång till ett eget bolltäcke, det som blivit min trygghet och mitt lugn. Snart åker jag hem till mitt, till mina rutiner och mina strukturer. 

Tack Avdelning 10 A med personal 

   
 

Leave a Reply

