Tacksam 

Lördag 12/3 

Dagen var kommen och jag skulle ha lite födelsedagsfirande med fina människor kring mig hela dagen. 

Det jag inre hade räknat med var att en saknad människa, som jag tänkt på 24/7 varje dag sedan allt hände när jag plötsligt var borta från hennes sida och liv men som jag ändå inte kunde släppa tanken på. Plötsligt ringde telefonen och hon var på andra sidan. Först kunde jag inte fatta vem det var, det stod stilla i huvudet men så fick jag hjälp på traven. Oj! 

Lycka. Glädje. Värme. Den finaste födelsedagspresenten jag kunde få. ❤️ Tacksam!

Men kalaset fortsatte med alla fina människor från morgon till kväll. Jag fick otroligt fina saker. Ni är underbara hela bunten! Kärlek! 

Tårtan knockade mig med häpnad! 

  
  
  

Leave a Reply

