Speciella människor 

Det finns två människor som har kommit att betyda enormt mycket för mig. Två människor som har en enorm stor plats i mitt hjärta, dem som finns där när det är obalans i livet och när det blåser upp till storm. Två människor som har hjärtan utav guld, som är rak och ärliga i sina samtal med mig. Dessa två människor har satt sina spår hos mig, dem som har en viktig roll i mitt liv, som vet vad som göras bör.

 Den ena är min kontaktperson och den andre är min godman

Det känns så otroligt bra att få ha dessa två fina och snälla människor kring mig. Så mycket styrka dem ger mig, så mycket glädje dem ger mig. Underbarare människor får man leta efter. Dem växer liksom inte på träd. Tacksam

  

Leave a Reply

