En perfekt lördag! 

Okej, lördag och helg. Dagen har spenderats med dem absolut bästa människorna i världen. Dem som får mig att må så där jävligt bra. Så där bra som ingen annan kan få mig att må. Så tacksam över att ha just dessa människor i mitt liv, verkligen guld värt för mig. Dem finns där när jag som mest behöver dem, dem peppar mig och stöttar mig till 110% och jag kan inte med ord beskriva hur tacksam jag faktisk är. Ibland kan jag väl kanske vara lite ego och bara tänka på mig själv, men där har jag kommit en lång bit på väg. 🙏 

Idag var vi till Hudiksvall för att gå på antik och samlarmässan. Det var en upplevelse i sig och inte alls som en gammal loppis, nej tok heller – det var bra mycket större. Men en sak kan jag påstå utan att ljuga och det var att det var sjukt med mycket folk där. Vissa gånger kom ångesten ikapp mig, försökte skaka av den och fokusera på allt annat. Folk trängdes, sicksackade för att komma fram. Jag lyfte inte blicken alltför mycket men kände efter ett tag – shit vad mycket intryck, jag blev helt slut i skallen och det liksom snurrade. Efter ett tag så gick vi och fikade, jag tog en fanta och en morotskaka (dock var den väldigt lös och inte alls så där som en morotskaka ska vara) och det slank ner. När vi hade fikat klart gick vi återigen ner till mässhallen för att kika lite ytterligare. Jag fick 100:- så att jag kunde handla lite som jag hade hittat. Sjukt nöjd med det i alla fall. 

Sedan åkte vi till stan för att göra Hudiksvall osäkert, sprang i affärer och jag gjorde något som jag inte kunnat drömma om; jag gick frivilligt in i en provhytt inne på Kappahl för att prova jeans utan att svetten rann och utan att ångesten sa nej. Jag segrade idag. Hur det gick med byxorna? Jo det gick faktiskt helt okej, ett par i storlek 48 slank på som en smäck! Nu märks verkligen viktminskningen så där jätte mycket och ingen mer än jag är stolt och lycklig! 
Har i alla fall haft en kanon dag! Och som en utav dem sa: Tänk vad långt du har kommit ändå på så kort tid! Och ja må hålla med! 

Tack som bara den! 😃👌

Leave a Reply

