Mina flickor = mitt allt! 

Jag älskar er så det gör ont i hjärtat, utan er vore jag ingenting. ❤️ Ni får solen inom mig att skina, ni får mig att le utav ren lycka och glädje när ni busar och studsar omkring. Även om ni ibland ger mig gråa hårstrån när ni tuggar sönder min soffa så älskar jag er ovillkorligt! Ni finns där när livet är tungt och ni ser mig för den jag är. För er är jag värdefull, för er är jag rest allt, utan mig vore ni ingenting och utan er vore inte jag någonting. Ni har gett mig en mening med att leva, uppskatta dem bra dagarna. Det är ni och jag mot världen! ❤️ Jag älskar er till månen och tillbaka! 

Leave a Reply

