Schools out

Igår (fredag) åkte jag tillsammans med min kontaktperson upp till Söderhamn där det var Schools Out. Jag ville se artisterna som skulle uppträda; Emil Assergård, Ison & Fille och Danny. 

Och jag fick se dem!! Galet!! Men inte nog med det så fick jag också se Två Blyga Läppar 😃 vi stannade och lyssnade på ca 4 låtar sedan kände jag mig nöjd och vi gick till bilen för att börja rulla hemöver igen. Jag var trött och frusen men otroligt lycklig! Trots lite ångest och mycket folk så fixade jag det! Kvällen blev faktiskt helt lyckad! När jag kom hem var jag helt slut och kraschade direkt ner i sängen. 

Men ja igår skapade jag nya minnen! ❤️


Leave a Reply

