Ett tips! 

Detta är till dig som inte förstår hur jag fungerar; 
•Till dig som tror att jag både är lat och helt dum i huvudet. 

•Till dig som inte förstår vilket kaos det kan vara för mig i olika situationer och bland mina känslor. 

•Till dig som inte förstår varför jag inte kan sitta stilla en längre stund utan att behöva skruva på mig, fingra på telefonen eller pilla på något annat. 

•Till dig som inte förstår att jag fort blir trött vid mycket ljud och rörelse. 

•Till dig som inte förstår hur jävla jobbigt allt kan vara ibland. 
Låt mig då få ge dig ett råd; 

– Läs den här texten så kanske du kommer förstå mig lite mer! 👌

http://uppskattat.se/den-har-texten-om-adhd-ar-bland-det-basta-vi-nagonsin-last-detta-borde-alla-lasa/

Leave a Reply

