Ett sista farväl

Torsdagen den 16/2 2017 sa jag farväl till en man med ett varmt och ödmjukt hjärta. En man som var omtyckt och älskad av många – den här mannen var min pappa
Och oavsett vad folk har sagt om honom så kommer han ALLTID att förbli min pappa. En man som jag skulle ha behövt i mitt liv. 

Jag är otroligt tacksam över att jag fick den här chansen till att få säga farväl. Men jag hade aldrig klarat det utan min bror, jag är otroligt tacksam att jag hade honom där vid min sida för jag skulle aldrig ha klarat av det hela annars. 

Tack brorsan för att du lät mig vara med, för att du fanns där för mig precis som jag fanns för dig. När jag tog din hand i min hand under begravningen och knöt den hårt – ja då kände jag faktiskt att vi hör ihop. Vi är av samma kött och blod och syskon ska hålla ihop. Syskon ska inte bråka. Syskon ska kriga tillsammans för att klara alla livets utmaningar. Tack för att just du är min bror. 

Sov gott pappa! ❤️ 

Leave a Reply

